Ερωτήσεις – Απατήσεις

Πώς να πουλήσεις

Σχετικά με το Workie

Τι είναι το Workie;

Το Workie είναι ένα πολυκαταστήματα (marketplace), σας παρουσιάζει Πατέντες, Kατασκευές, Χειροποίητες Δημιουργίες, Custom Υπηρεσίες.

Αυτός ο τρόπος είναι ο πιο εύκολος, έξυπνος και πρακτικός τρόπος να πουλήσεις τις δημιουργίες σου στο internet.

Σε αυτή την πλατφόρμα θα βρεις μοναδικές δημιουργίες που δύσκολα θα βρεις αλλού. Είναι διαφορετικές, μοναδικές και ξεχωριστές, φτιαγμένες με πολλή προσοχή από διαφορετικούς δημιουργούς, και μπορείς να έχεις τις δημιουργίες που αγόρασες στη πόρτα σου γρήγορα και με ασφάλεια.

Τι μπορώ να κάνω με το Workie;

Είσαι δημιουργός, δημιουργείς μοναδικές Πατέντες, Kατασκευές, Χειροποίητες Δημιουργίες, Custom Υπηρεσίες; Σου αρέσει αυτό που κάνεις και θέλεις να το δεις ποιο σοβαρά;

Ως δημιουργός στο Workie μπορείς να:

  • Παρουσιάσεις τις δημιουργίες σου
  • Να πουλήσεις τις δημιουργίες σου
  • Να αποκτήσεις καινούριους πελάτες
  • να αυξήσεις την αναγνωσιμότητά σου
  • προωθήσεις την επιχείρησή σου

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να γίνω δημιουργός στο Workie;

Στο Workie μπορείς να γίνεις δημιουργός εφόσον έχεις κλείσει τα 18 σου χρόνια. Όλες οι διαδικασίες εγγραφής είναι νόμιμες και διαφανείς.

Μπορώ να γίνω δημιουργός στο Workie αν είμαι ιδιώτης;

Φυσικά! Στο Workie μπορείς να γίνεις δημιουργός είτε είσαι ιδιώτης είτε έχεις την δικιά σου επιχείρηση.

Εάν έχω και δικό μου e-shop μπορώ να γίνω δημιουργός στο Workie;

Φυσικά! Μπορείς να ανοίξεις τον δικό σου λογαριασμό ως δημιουργός ακόμα και αν έχεις και δικό σου e-shop.

Το Workie σου προσφέρει την δυνατότητα, εάν έχεις και άλλο online μαγαζί, να αυξήσεις την αναγνωσιμότητα σου και φυσικά τους πελάτες σου.

Πώς γίνομαι δημιουργός;

Κάνεις εγγραφή και όλα έτοιμα. Η εγγραφή στο Workie είναι Δωρεάν.

Έχεις απορίες, θέλεις περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήσεις με την ομάδα Workie

Τι μπορώ να πουλήσω στο Workie;

Οτιδήποτε, εκτός από τυποποιημένα προϊόντα και βρώσιμα φυσικά.

Εγγραφή ως Δημιουργός

Τι πρέπει να κάνω για να γίνω δημιουργός;

Για να γίνεις και εσύ δημιουργός στο Workie το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι εγγραφή στο Workie.

Χρειάζεται να έχω επιχείρηση στο όνομά μου (και τα χαρτιά) για να γίνω δημιουργός;

Όχι! Στο Workie μπορείς να συμμετάσχεις ως δημιουργός είτε έχεις δικιά σου εταιρία είτε είσαι ιδιώτης. Αν θες να μάθεις περισσότερα επικοινώνησε με την ομάδα Workie.

Άνοιγμα του δικού μου Λογαριασμού Δημιουργού

Πώς ανοίγω το δικό μου λογαριασμό δημιουργού;

Για να ανοίξεις το δικό σου Λογαριασμό δημιουργού και να αρχίσεις να πουλάς τις δημιουργίες, εργασίες σου, πρέπει να κάνεις την εγγραφή σου ως δημιουργός.

Τι χρειάζομαι για να ανοίξω λογαριασμό δημιουργού;

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι, μια φωτογραφία σου και έναν τραπεζικό λογαριασμό.

Θα χρειαστείς επίσης τις δικές σου μοναδικές συσκευασίες για να στέλνεις τα προϊόντα σου.

Κοστίζει κάτι η συμμετοχή μου ως δημιουργός;

Όχι βέβαια. Δεν υπάρχει καμία απολύτως χρέωση ούτε καν κάποια συνδρομή για να γίνεις δημιουργός. Αυτό το κάνουμε ώστε να έχουν όλοι την ευκαιρία να γίνουν δημιουργοί.

Το Workie πουλάει τα προϊόντα κάθε δημιουργού και κρατάει 20% προμήθεια στην τιμή που έχει ορίσει ο δημιουργός.

Το όνομα χρήστη θα είναι ορατό στο λογαριασμό δημιουργού;

Ναι. Θα φαίνεται το όνομα του χρήστη/δημιουργού.

Καλό θα είναι αυτά να συνοδεύονται και από μία καλή και επαγγελματική φωτογραφία σου στο λογαριασμό σου.

Αυτό γιατί είναι καλό και σημαντικό ο πελάτης να έχει μια εικόνα για σένα, ώστε να είναι σίγουρος για την φιλοσοφία σου, το στυλ σου και το πόσο επαγγελματικά και ποιοτικά δουλεύεις, και συνεπώς την ποιότητα των δημιουργιών σου.

Πρέπει να έχω τον δικό μου τραπεζικό λογαριασμό;

Ναι. Για να μπορούμε να σου δώσουμε τα έσοδα από τις πωλήσεις σου, θα πρέπει να έχεις τα στοιχεία ενός τραπεζικού λογαριασμού στο Workie. Θα πρέπει να είσαι δικαιούχος ή συν-δικαιούχος του τραπεζικού λογαριασμού που θα δηλώσεις.

Μπορώ να πληρωθώ με διαφορετικό τρόπο αν δεν έχω τραπεζικό λογαριασμό;

Δυστυχώς όχι. Ο μόνος τρόπος που μπορείς να πληρωθείς είναι με τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο θα είσαι δικαιούχος ή συν-δικαιούχος.

Μπορώ να γίνω δημιουργός ακόμα και αν δεν έχω την δικιά μου επιχείρηση;

Φυσικά! Στο Workie μπορείς να συμμετάσχεις ως δημιουργός είτε έχεις δικιά σου εταιρία είτε είσαι ιδιώτης.

Αν θες να μάθεις περισσότερα σχετικά, επισκέψου την ενότητα «Λογιστικά και Φορολογικά» παρακάτω.

Πρέπει να δηλώσω έναρξη επαγγέλματος για να γίνω δημιουργός;

Όχι! Δεν χρειάζεται, εφόσον το κράτος σου επιτρέπει να δηλώνεις έσοδα από τα τιμολόγια αγοράς (τα οποία εκδίδουμε εμείς για σένα), με όριο τα 10.000€ τον χρόνο, χωρίς να χρειάζεται να κάνεις έναρξη επαγγέλματος. Όμως τα τιμολόγια αγοράς πρέπει να δηλώνονται στη φορολογική σου δήλωση.

Χρειάζεται να δηλώσω τα δικά μου φορολογικά στοιχεία;

Κάθε λογαριασμός δημιουργού χρειάζεται έναν δικαιούχο (ιδιώτη ή επιχείρηση) στον οποίο θα εκδίδουμε τα νόμιμα παραστατικά. Είναι δική σου απόφαση ποιον θα επιλέξεις να δηλώσεις ως δικαιούχο. Αν αυτός όμως είναι ιδιώτης, δεν θα πρέπει να ασκεί καμία επαγγελματική δραστηριότητα, και να μην έχει επιχείρηση στο όνομά του.

Μπορώ να αλλάξω τα φορολογικά στοιχεία μου στο μέλλον;

Φυσικά και μπορείς. Μπορείς να το κάνεις επικοινώνησε με την ομάδα Workie.

Εάν ποτέ η εταιρία μου κλείσει, θα μπορώ να έχω το δικό μου λογαριασμό δημιουργού ως ιδιώτης;

Φυσικά και θα μπορείς. Το μόνο που θα πρέπει να προσέχεις είναι να μην έχεις άλλη εταιρία στο όνομά σου και να μην ασκείς κάποιο άλλο επάγγελμα. Αν εξασκείς οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα θα πρέπει να απευθυνθείς στον λογιστή σου για να μάθεις ποιες είναι οι επιλογές σου.

Είναι απαραίτητο ο λογαριασμός δημιουργού μου να είναι στο όνομά μου;

Όχι απαραίτητα. Το λογαριασμός χρειάζεται απλά έναν ιδιοκτήτη/δημιουργό, στον οποίο εκδίδονται όλα τα παραστατικά. Εάν είσαι δημιουργός και έχεις την δικιά σου επιχείρηση, τα παραστατικά θα εκδίδονται στα στοιχεία της εταιρίας σου, ενώ αν είσαι ιδιώτης θα εκδίδονται στα δικά του στοιχειά, δηλαδή αυτά που έχει δηλώσει σε μας.

Συσκευασίες πρέπει να έχω εγώ ή παρέχετε εσείς;

Συσκευασίες θα πρέπει να φτιάχνεις τις δικές σου.

Ποια ταχυδρομική διεύθυνση πρέπει να δηλώσω και γιατί;

Στο λογαριασμό σου θα πρέπει να συμπληρώσεις την διεύθυνση σου. Δηλαδή, την διεύθυνση από όπου θες να στέλνεις τις παραγγελίες σου. Ανάλογα με τα στοιχεία που θα δηλώσεις, θα εκδίδεται κάθε φορά και το voucher με το οποίο θα στέλνεις τις παραγγελίες σου.

Αν έχω επιχείρηση, η ταχυδρομική διεύθυνση που θα δηλώσω μπορεί να είναι διαφορετική από την έδρα της εταιρίας μου;

Όχι απαραίτητα, αλλά καλό θα ήταν να δηλώσεις την ίδια διεύθυνση με αυτή της έδρας σου. Αυτό γιατί για κάθε παραγγελία θα πρέπει να εκδίδεις και ένα Δελτίο Αποστολής, που πιστοποιεί ότι στέλνεις ένα προϊόν από την έδρα σου προς τον κάθε πελάτη.

Μπορώ να αλλάξω την ταχυδρομική διεύθυνση που έχω δηλώσει στο μέλλον;

Φυσικά και μπορείς. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να συνδεθείς με τον λογαριασμό σου, και να καταχωρήσεις την νέα σου διεύθυνση.

Πρέπει να έχω ήδη προϊόντα έτοιμα για αποστολή με το που ανοίξω το λογαριασμό δημιουργού μου;

Ενώ θα ήταν πολύ καλό να έχεις «άμεσα διαθέσιμα» προϊόντα, δεν είναι απαραίτητο. Θα ήταν καλό γιατί η εξοικονόμηση χρόνου και οι άμεσες παραλαβές είναι αρκετά σημαντικά στους πελάτες. Καλό επίσης θα ήταν να έχεις και καλές και όμορφες φωτογραφίες να αναρτήσεις για να προωθήσεις το έργο σου.

Εάν για κάποιο μικρό χρονικό διάστημα δεν μπορώ να εξυπηρετήσω τις παραγγελίες ή λείπω, τι μπορώ να κάνω;

Σε κάποια τέτοια περίπτωση, έχεις την δυνατότητα να βάλεις το λογαριασμό σου σε λειτουργεία διακοπών. Επιλέγεις για πόσο καιρό θα πρέπει να λείψεις.

Λαμβάνω παραγγελίες όταν ο λογαριασμό μου είναι σε διακοπές;

Ναι. Ακόμα και αν ο λογαριασμό σου είναι σε λειτουργεία διακοπών, οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν. Φυσικά και ενημερώνονται ότι η παραγγελία τους θα καθυστερήσει να παραδοθεί λόγω των διακοπών.

Πόσο συχνά πρέπει να ανανεώνω το λογαριασμό δημιουργού μου;

Θα ήταν μια καλή ιδέα να ανανεώνεις αρκετά συχνά τα προϊόντα σου και να προσθέτεις καινούριες δημιουργίες. Αυτό γιατί υπάρχουν πολλοί δημιουργοί και ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Καλό θα ήταν επίσης να προσφέρεις εκπτώσεις και προσφορές όταν επικοινωνείς με τους πελάτες σου. Η καθημερινή ενασχόληση με το λογαριασμό σου θα σου αποφέρει τα καλύτερα αποτελέσματα.

Για πόσο καιρό μπορώ να κρατήσω ανοιχτό το λογαριασμό δημιουργού μου;

Το λογαριασμό σου μπορεί να μείνει ανοιχτό για όσο καιρό θέλεις. Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός.

Μπορώ να ανοίξω και δεύτερο λογαριασμό δημιουργού;

Φυσικά και μπορείς. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ακολουθήσεις τα ίδια βήματα με την πρώτη σου εγγραφή.

Λογιστικά και φορολογικά

Πώς μπορώ να πουλήσω τα προϊόντα μου;

Για να πουλήσεις τα προϊόντα σου αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ανοίξεις το δικό σου λογαριασμό δημιουργού στο Workie. Σε αυτό το λογαριασμό θα μπορείς να αναρτήσεις τα προϊόντα σου προς πώληση. Εάν κάποιος πελάτης ενδιαφερθεί, θα κάνει μια παραγγελία. Εσύ, θα πρέπει να του στείλεις το επιθυμητό προϊόν με την μεταφορική εταιρία που συνεργαζόμαστε.

Σε τι τιμή θα φανεί το προϊόν μου στους πελάτες;

Το προϊόν σου θα φανεί στους πελάτες είναι η τιμή που θα ορίσεις εσύ. Υπολόγισε από αυτή την τιμή – 20% οπού είναι η προμήθεια του Workie.

Χρειάζεται να έχω την δικιά μου επιχείρηση για να συμμετάσχω;

Όχι! Στο Workie μπορείς να συμμετάσχεις ως δημιουργός είτε έχεις δικιά σου εταιρία είτε είσαι ιδιώτης. Αν θες να μάθεις περισσότερα σχετικά, επισκέψου την ενότητα «Λογιστικά και Φορολογικά».

Πρέπει να δηλώσω έναρξη επαγγέλματος για να γίνω δημιουργός;

Όχι! Δεν χρειάζεται, εφόσον το κράτος σου επιτρέπει να δηλώνεις έσοδα από τα τιμολόγια αγοράς (τα οποία εκδίδουμε εμείς για σένα), με όριο τα 10.000€ τον χρόνο, χωρίς να χρειάζεται να κάνεις έναρξη επαγγέλματος. Όμως τα τιμολόγια αγοράς πρέπει να δηλώνονται στη φορολογική σου δήλωση.

Χρειάζεται να εκδώσω/κόψω κάποιο χαρτί προς το Workie;

Όχι. Ως ιδιώτης, δεν μπορείς να εκδώσεις κάποιο παραστατικό. Για αυτόν τον λόγο εκδίδουμε ένα παραστατικό (ή αλλιώς τιμολόγιο αγοράς) για κάθε παραγγελία. Με αυτόν τον τρόπο πιστοποιούμε το γεγονός ότι αγοράζουμε από εσένα.

Πού θα βρω το τιμολόγιο αγοράς για κάθε παραγγελία μου;

Το τιμολόγιο αγοράς της κάθε παραγγελίας σου θα αποστέλλετε από την ομάδα Workie με email, μόλις παραδοθεί με ασφάλεια το δέμα στον πελάτη.

Είναι νόμιμες οι πωλήσεις μου; Είμαι συνεπής απέναντι στο κράτος και την εφορία;

Φυσικά και ναι! Το Workie λειτουργεί με διαφάνεια και πάντα στηριζόμενο στους νόμους. Σύμφωνα με τον νόμο ΠΟΛ 1003/31.12.2014, ο κάθε ιδιώτης έχει την δυνατότητα να πουλήσει αντικείμενα ή και υπηρεσίες αξίας μέχρι και τα 10.000€ χωρίς να υποχρεούται να ανοίξει την δική του επιχείρηση. Αυτό συμβαίνει γιατί μέχρι και το προαναφερόμενο ποσό, δεν θεωρείται επιτηδευματίας. Το μόνο παραστατικό ή έγγραφο που χρειάζεσαι είναι το τιμολόγιο αγοράς, έτσι ώστε οι συναλλαγές σου να είναι απολύτως νόμιμες.

Με ποια αξία εκδίδονται τα τιμολόγια αγοράς;

Ουσιαστικά, τα τιμολόγια αγοράς απλά πιστοποιούν το γεγονός ότι το Workie αγόρασε από εσένα. Δηλαδή, το κάθε τιμολόγιο συμπεριλαμβάνει την αξία του προϊόντος που αγοράσαμε από εσένα (ή αλλιώς την τιμή αγοράς, το ποσό που θα εισπράξεις εσύ), μαζί με τον φόρο χαρτόσημου ύψους 2,4% επί της αξίας του προϊόντος. Ο φόρος αυτός υπολογίζεται με βάση την αξία του προϊόντος και δεν το πληρώνει ο δημιουργός. Αυτή την πληρωμή την αναλαμβάνει το Workie.

Τα τιμολόγια αγοράς πρέπει να τα δηλώνω στη φορολογική μου δήλωση;

Φυσικά και πρέπει. Τα έσοδα αυτά, τα οποία δεν πρέπει να ξεπερνάνε τα 10.000€ τον χρόνο πρέπει να δηλωθούν ως έσοδα από ελεύθερα επαγγέλματα, και συνοδεύονται από σχετική φορολόγηση της τάξεως του 9%.

Δηλαδή εγώ φορολογούμαι για όσα εισπράττω;

Ναι. Εσύ πρέπει να δηλώνεις στη φορολογική σου δήλωση τα τιμολόγια αγοράς, τα οποία συνεπάγονται 9% φορολόγηση της αξίας τους.

Μπορώ να γίνω δημιουργός ως ιδιώτης εάν έχω οποιαδήποτε επαγγελματική δραστηριότητα;

Όχι, δεν μπορείς. Οποιοδήποτε επάγγελμα και αν ασκείς, δεν μπορείς να γίνεις δημιουργός στο Workie δηλώνοντας ότι είσαι ιδιώτης. Θα πρέπει να μιλήσεις με τον λογιστή σου για να σου πει τις πιθανές επιλογές σου.

Προσοχή: Επαγγελματική δραστηριότητα σημαίνει να έχεις χαρτιά, να έχεις κάνει έναρξη επαγγέλματος, να είσαι ελεύθερος επαγγελματίας με μπλοκάκι.

Επίσης προσοχή, εάν είσαι ιδιωτικός υπάλληλος μπορείς να συμμετάσχεις κανονικά. Η ερώτηση αυτή αφορά μόνο εκείνους που έχουν χαρτιά, έχουν κάνει έναρξη και ασκούν ελεύθερο επάγγελμα (δηλαδή είναι ελεύθεροι επαγγελματίες) ή έχουν την δική τους επιχείρηση.

Μπορώ να γίνω δημιουργός ως ιδιώτης εάν είμαι συνταξιούχος, άνεργος στον ΟΑΕΔ, δημόσιος υπάλληλος κ.λπ..;

Δεν μπορούμε να σου απαντήσουμε με σιγουριά, γιατί κάθε φορολογούμενος έχει διαφορετικές υποχρεώσεις. Καλό θα ήταν σε μια τέτοια περίπτωση να μιλούσες με τον λογιστή σου, ο οποίος θα μπορέσει να σε κατευθύνει.

Ενημερώθηκα από τον λογιστή μου ότι υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός τιμολογίων αγοράς που μπορούν να εκδοθούν ανά εξάμηνο. Ισχύει;

Όχι. Αυτός ο περιορισμός αφορά μόνο τις αποδείξεις επαγγελματικής δαπάνης, που συνεπώς αφορούν την παροχή υπηρεσιών. Τα τιμολόγια αγοράς αφορούν μονάχα εμπορική δραστηριότητα (δηλαδή αγορά προϊόντος και όχι κάποιας υπηρεσία). Για αυτόν τον λόγο, δεν υπάγονται σε αυτόν τον κανονισμό.

Εκδίδετε εσείς τα τιμολόγια για την δικιά μου επιχείρηση;

Φυσικά και με απόλυτη νομιμότητα. Το τιμολόγιο πώλησης δεν φέρει σήμανση (δεν περνάει δηλαδή από φορολογικό μηχανισμό. Έτσι, εκδίδετε εύκολα στα στοιχεία της επιχείρησής σου είτε με Excel, είτε χειρόγραφα, είτε από μπλοκάκι είτε και μέσα από το δικό μας σύστημα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να έχεις μια ξεχωριστή σειρά και σωστή αρίθμηση.

Πώς μπορώ να βρω το τιμολόγιο πώλησης της κάθε παραγγελίας;

Με το που παραδοθεί το δέμα της παραγγελίας σου στον πελάτη με ασφάλεια, θα εκδοθεί αυτόματα και το τιμολόγιο πώλησης, που θα αποσταλεί στο email σου.

Εγώ πρέπει να κόψω την απόδειξη λιανικής στον πελάτη;

Όχι. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν πουλάς απευθείας στον πελάτη, αλλά στο Workie, το οποίο αγοράζει το προϊόν από τον κάθε δημιουργό και το μεταπουλά στον τελικό καταναλωτή. Η απόδειξη λοιπόν εκδίδεται από το Workie και αποστέλλεται μέσω email στον πελάτη.

Τί γίνεται αν έχω απαλλαγή από το ΦΠΑ;

Σε μια τέτοια περίπτωση, θα πρέπει να μας ενημερώσεις έγκαιρα, ώστε να αλλάξουμε τον υπολογισμό των τιμολογίων στο σύστημά μας. Προσοχή όμως, διότι μπορούμε να αλλάξουμε μόνο τα τιμολόγια του ίδιου μήνα.

Μπορώ να αλλάξω τα φορολογικά μου στοιχεία;

Φυσικά και μπορείς. Επικοινώνησε μαζί μας.

Αν έχω εγγραφεί στο Workie ως ιδιώτης δημιουργός, μπορώ κάποια στιγμή να το αλλάξω σε επαγγελματίας;

Ναι, μπορείς, επικοινώνησε με την ομάδα Workie.

Εάν ποτέ η εταιρία μου κλείσει, θα μπορώ να έχω το δικό μου λογαριασμό δημιουργού ως ιδιώτης;

Φυσικά και θα μπορείς. Το μόνο που θα πρέπει να προσέχεις είναι να μην έχεις άλλη εταιρία στο όνομά σου και να μην ασκείς κάποιο άλλο επάγγελμα. Αν εξασκείς οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα θα πρέπει να απευθυνθείς στον λογιστή σου για να μάθεις ποιες είναι οι επιλογές σου.

Η παραγγελία μου έχει σταλεί, αλλά δεν έχω λάβει τιμολόγιο. Γιατί;

Τα παραστατικά (τιμολόγια και αποδείξεις) εκδίδονται με το που παραδοθεί η παραγγελία με ασφάλεια στον πελάτη. Εάν δεν έχει παραδοθεί ακόμα, είναι απολύτως λογικό να μην έχεις λάβει ακόμα κάποιο τιμολόγιο.

Ανάρτηση Προϊόντων

Υπάρχει κάποιος περιορισμός στον αριθμό των προϊόντων που μπορώ να αναρτήσω;

Όχι βέβαια! Μπορείς να αναρτήσεις όσα προϊόντα θέλεις χωρίς κανένα περιορισμό.

Έχω την δυνατότητα να διαγράψω κάποια προϊόντα τα οποία δεν επιθυμώ να φαίνονται στο λογαριασμό μου;

Φυσικά. Μπορείς να διαγράψεις όσα προϊόντα θέλεις.

Έχω την δυνατότητα να διαγράφω μαζικά τα προϊόντα από το store μου;

Όχι. Προς το παρόν, μπορείς να διαγράφεις προϊόντα μόνο μεμονωμένα.

Πώς πρέπει να είναι ο τίτλος ενός προϊόντος;

Πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός με τον τίτλο των προϊόντων σου, καθώς βοηθάει πάρα πολύ τον επισκέπτη να κατανοήσει γρήγορα και με μια ματιά το προϊόν σου. Παίζει επίσης έναν πολύ σημαντικό ρόλο στην εσωτερική μηχανή αναζητήσεις του Workie. Με λίγα λόγια, εφόσον ο τίτλος σου είναι καλά διατυπωμένος και περιγράφει με ακρίβεια το προϊόν σου, έχεις πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες αυτό να φανεί από τα πρώτα προϊόντα κάποιας σχετικής αναζήτησης. Αυτό θα έχεις αποτέλεσμα να έχεις περισσότερους επισκέπτες, και έτσι περισσότερους πελάτες. Για να έχεις τον τέλειο τίτλο, θα πρέπει να είναι ξεκάθαρος, ακριβής, επεξηγηματικός, και να συμπεριλαμβάνει σημαντικές λέξεις-κλειδιά και χαρακτηριστικά του προϊόντος σου. (όπως για παράδειγμα το είδος, το υλικό, το χρώμα, τον τύπο, κτλ.)

Τι πρέπει να γράψω στην περιγραφή;

Στο πεδίο της περιγράφεις ουσιαστικά περιγράφεις στον πελάτη με λεπτομέρεια το προϊόν σου. Γράφεις δηλαδή όσα θεωρείς πως πρέπει να ξέρει για το προϊόν σου ο πελάτης, εφόσον δεν μπορεί να το δει από κοντά ούτε να το αγγίξει. Καλό θα ήταν λοιπόν να του περιγράψεις από τι υλικά είναι φτιαγμένο, με ποια τεχνική, ποια ήταν η έμπνευσή σου, πως θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει και σε ποιες περιστάσεις είναι ιδανικό, σε ποιους αναφέρεται, και άλλες λεπτομέρειες τις οποίες θεωρείς σωστό και σώφρον να γνωρίζει ο πελάτης σου.

Πρέπει να βάλω περιγραφή σε κάθε προϊόν μου;

Ναι. Ο πελάτης σου θα πρέπει να σχηματίσει κάπως μια πιο λεπτομερή και ακριβή εικόνα για το κάθε δημιουργία, και η ανάγνωση της περιγραφής του εκάστοτε προϊόντος είναι ο πιο εύκολος αν όχι ο μόνος τρόπος να το κάνεις. Έτσι, μια καλή, προσεγμένη φωτογραφία του έργου σε συνδυασμό με μια λεπτομερή, ακριβή και επεξηγηματική περιγραφή, θα πείσουν τον πελάτη σου να αγοράσει τα προϊόντα σου.

Τι μπορεί να γίνει εάν το προϊόν μου δεν ανήκει σε καμία από τις κατηγορίες και υποκατηγορίες προϊόντων του Workie;

Οι κατηγορίες και οι υποκατηγορίες της πλατφόρμας έχουν σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο, ώστε να εξυπηρετούν όλα τα διαφορετικά είδη σχεδιαστών και δημιουργών. Εάν όμως ακόμα πιστεύεις ότι το προϊόν σου δεν ταιριάζει σε καμία από αυτές τις κατηγορίες και υποκατηγορίες, τότε αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις με την ομάδα Workie και να μας ενημερώσεις για το πρόβλημά σου, ώστε να εξετάσουμε την προσθήκη νέας κατηγορίας ή υποκατηγορίας.

Έχω την δυνατότητα να επιλέξω εγώ τους τρόπους πληρωμής που θα αποδέχομαι για το λογαριασμό μου;

Δυστυχώς όχι. Ο μόνος τρόπος πληρωμής που μπορείς να επιλέξεις εάν θέλεις να αποδέχεσαι ή όχι είναι η τραπεζική κατάθεση.

Μπορώ να επεξεργαστώ ένα προϊόν αφού το έχω δημοσιεύσει;

Φυσικά και μπορείς. Μπορείς να επεξεργαστείς οποιοδήποτε προϊόν σου σε οποιαδήποτε στιγμή. Μπορείς να το ενεργοποιήσεις και να το ανεβάσεις live στο λογαριασμό σου, μπορείς να το απενεργοποιήσεις αλλά να παραμείνει στην διαχείριση της σελίδας σου, μπορείς να το διαγράφεις, μπορείς να αλλάξεις τιμή, φωτογραφία, τίτλο, κατηγορία/υποκατηγορία, και γενικότερα οποιαδήποτε πληροφορία για το προϊόν.

Διαχείριση Παραγγελιών

Πώς θα ειδοποιηθώ όταν ένας πελάτης μου έχει κάνει παραγγελία;

Με το που ολοκληρώσει ο πελάτης την παραγγελία του, θα σου σταλθεί αυτόματα ένα μήνυμα μέσα στην πλατφόρμα στις ειδοποιήσεις, επίσης θα σου σταλεί email, το οποίο θα λέει το αντικείμενο που πωλήθηκε, τις προδιαγραφές που επέλεξε ο αγοραστής.

Έχω λάβει καινούρια παραγγελία, αλλά δεν μου έχει έρθει ακόμα email. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Εάν δεν έχεις λάβει ακόμα από εμάς email το οποίο θα σε ενημερώνει για κάποιο τεχνικό μας πρόβλημα, τότε είναι πολύ πιθανό το email της παραγγελίας σου να βρίσκεται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία, ή ακόμα και στα διαφημιστικά. Στη συνέχεια, θα ήταν καλό να αλλάξεις τις ρυθμίσεις στο email σου ώστε τα δικά μας emails να γίνονται δεκτά και να καταχωρούνται στην κύρια αλληλογραφία σου.

Τι κάνω μόλις λάβω την πρώτη μου παραγγελία;

Συγχαρητήρια και καλή αρχή! Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να συνδεθείς στο λογαριασμό σου, και να βρεις την παραγγελία σου κλικάροντας στις «Πωλήσεις», για να ενημερωθείς σχετικά με την προθεσμία της αποστολής. Όταν η παραγγελία σου είναι έτοιμη για αποστολή, θα πρέπει να ετοιμάσεις το δέμα σου. Εφόσον είσαι έτοιμος παραδίδεις την δημιουργία, εργασία πατώντας το κουμπί παράδοση. Έτσι αποστέλλουμε την μεταφορική στην διεύθυνση που έχεις καταχωρίσει για να παραλάβει το δέμα σου.

Πότε πρέπει να στείλω το δέμα μου;

Στην σελίδα κάθε παραγγελίας, θα βρεις την ημέρα που πρέπει να στείλεις την δημιουργία. Αυτό υπολογίζεται με βάση το πόσες μέρες έχεις δηλώσει πως χρειάζεται προετοιμασία.

Πού μπορώ να δω το πότε πρέπει να στείλω την παραγγελία μου;

Για να μάθεις αυτή την πληροφορία θα πρέπει να κοιτάξεις μέσα από την πλατφόρμα πατώντας τις «Πωλήσεις» σου και επιλέγοντας την αντίστοιχη παραγγελία. Το χρόνο που θα δεις σε κάθε παραγγελία σου είναι ο συνολικός χρόνος για να φτάσει το δέμα στην πόρτα του πελάτη.

Εάν ένα προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο, πότε πρέπει να το στείλω;

Τα ετοιμοπαράδοτα προϊόντα στέλνονται όσο πιο άμεσα γίνεται. Εάν ο πελάτης έχει κάνει την παραγγελία του από τις 00:01 έως και τις 12:00 το μεσημέρι της ίδιας ημέρας, τότε η παραγγελία θα σταλεί μέχρι το τέλος της ημέρας.

Τι μπορώ να κάνω εάν για κάποιο λόγο χρειαστώ περισσότερο χρόνο για την παραγγελία;

Παρ΄ όλο που η τήρηση της προθεσμίας που έχεις ορίσει είναι πάρα πολύ σημαντική τόσο και για εσένα όσο και για τον πελάτη, και θα πρέπει να είσαι συνεπής, υπάρχει λύση στο πρόβλημά σου. Εάν λοιπόν για κάποιο σοβαρό λόγο χρειάζεσαι παραπάνω χρόνο για να ετοιμάσεις και να στείλεις την παραγγελία σου, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον πελάτη σου και να τον ενημερώσεις ευγενικά για την μικρή καθυστέρηση που θα υπάρχει στην παράδοση της παραγγελίας του.

Με τι συσκευασία θα στέλνω τα δέματά μου;

Ο κάθε δημιουργός πρέπει να έχει την δικιά του συσκευασία. Για να ξεκινήσεις λοιπόν να πουλάς στο Workie θα πρέπει να έχεις την δικιά σου συσκευασία. Επίσης, με μια προσεγμένη συσκευασία φαίνεσαι πιο επαγγελματίας και κάνεις καλύτερη εντύπωση στον πελάτη.

Έχω την δυνατότητα να επικοινωνήσω απευθείας με τους πελάτες;

Φυσικά και έχεις! Οι επισκέπτες αλλά και οι πελάτες σου μπορούν εύκολα και γρήγορα να επικοινωνήσουν μαζί σου, στέλνοντας σου ένα μήνυμα μέσα από την πλατφόρμα μας. Εσύ, μπορείς να ξεκινήσεις μια συνομιλία με έναν καταναλωτή εφόσον έχει αγοράσει κάποια δημιουργία σου, και μπορείς να το μιλήσεις για τις προδιαγραφές και τις λεπτομέρειες της παραγγελίας, στέλνοντάς του μήνυμα μέσα από το λογαριασμό σου.

Μπορώ να στείλω ένα link ή μια φωτογραφία μέσα από την πλατφόρμα σε κάποιον πελάτη;

Φυσικά και μπορείς. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ξεκινήσεις μια συνομιλία με τον πελάτη, ο οποίος έχει αγοράσει κάποια δημιουργία (εργασία) σου.

Πότε εκδίδεται το τιμολόγιό μου;

Το τιμολόγιο αγοράς, εάν είσαι ιδιώτης δημιουργός στο Workie, και το τιμολόγιο της πώλησης εάν συμμετέχεις ως επιχείρηση, εκδίδονται μόλις το δέμα παραδοθεί στον πελάτη με ασφάλεια, και ενημερωθεί ταυτόχρονα από τα ΕΛΤΑ.

Έχω στείλει την παραγγελία μου, αλλά δεν έχω λάβει ακόμα τιμολόγιο. Τι συμβαίνει και γιατί;

Τα παραστατικά (τιμολόγια και αποδείξεις) εκδίδονται μόλις το δέμα παραδοθεί με ασφάλεια στον πελάτη. Εάν λοιπόν δεν έχει παραδοθεί ακόμα, είναι απόλυτα λογικό να μην έχεις λάβει ακόμα το τιμολόγιό σου.

Έχω μια παραγγελία στην οποία ο πελάτης δεν έχει αφήσει κάποιο σχόλιο με το οποίο θα μπορέσω να προχωρήσω με την παραγγελία. Τι μπορώ να κάνω;

Σε μια τέτοια περίπτωση αυτό που μπορείς να κάνεις είναι στείλεις στον πελάτη ένα μήνυμα μέσα από την πλατφόρμα και να του ζητήσεις μερικά στοιχεία.

Ο λογαριασμός δημιουργού μου είναι σε λειτουργία διακοπών, αλλά έχω λάβει μια παραγγελία. Γιατί συμβαίνει αυτό και τι πρέπει να κάνω;

Όταν δηλώνεις το λογαριασμό σε διακοπές, οι επισκέπτες ενημερώνονται ότι είστε σε διακοπές για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Μπορούν, παρ’ όλ’ αυτά να κάνουν την παραγγελία τους. Φυσικά, ενημερώνονται ότι αυτή δεν θα σταλεί πριν ανοίξει και πάλι το λογαριασμό σου, πριν δηλαδή τελειώσει το διάστημα των διακοπών που έχεις ορίσει εσύ, και φαίνεται δημόσια. Για να στείλεις λοιπόν την παραγγελία πρέπει να περάσουν οι διακοπές σου.

Αποστολές και Μεταφορικά

Πώς δουλεύουν τα μεταφορικά; Πώς μπορώ να στείλω τις δημιουργίες και τα προϊόντα μου;

Εσύ δεν χρειάζεται να κάνεις και πολλά πράγματα. Οι συνεργάτες μας στον τομέα των μεταφορικών (courier) φροντίζουν να παραλάβουν το προϊόν από εσένα και να το αποστείλουν στον πελάτη σου, ώστε να μη χρειαστεί να αγχωθείς εσύ για τίποτα. Επικοινωνείς μαζί μας και ζητάς courier για το δέμα σου εφόσον είσαι έτοιμος. επικοινωνήσεις με την ομάδα Workie

Με ποια μεταφορική εταιρία συνεργάζεται το Workie;

Συνεργαζόμαστε με τα ΕΛΤΑ

Μπορώ να διαλέξω εγώ την μεταφορική εταιρία που θέλω να με εξυπηρετήσει;

Στο Workie θέλουμε όλοι να είναι ευχαριστημένοι και όλες οι διαδικασίες να ολοκληρώνονται εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, τόσο για τους δημιουργούς όσο και για τους πελάτες και επισκέπτες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο διαλέξαμε να έχουμε σταθερούς συνεργάτες όσον αφορά τις μεταφορές, μέσω του οποίου θα πραγματοποιούνται όλες οι μεταφορές στο Workie. Γι’ αυτόν τον λόγο όλοι οι συνεργάτες και οι δημιουργοί μας στέλνουν τις παραγγελίες τους αποκλειστικά και μόνο με την μεταφορική εταιρία που συνεργαζόμαστε.

Γίνονται αποστολές και στο εξωτερικό;

Όχι. Μέχρι στιγμής το Workie εξυπηρετεί αποστολές αποκλειστικά και μόνο εντός της χώρας.

Πόσο κοστίζουν οι μεταφορές;

Εδώ σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφέρουμε ότι για κάθε νέα δημιουργία – εργασία που δημοσιεύεται ένας εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να οριστεί η τιμή των μεταφορικών που θα χρεωθεί ο πελάτης. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν γνωρίζουμε το βάρος αλλά και το ογκομετρικό βάρος της δημιουργία σας.

Ποιος πληρώνει το κόστος των μεταφορικών;

Το κόστος των μεταφορικών το πληρώνει το Workie.

Πότε πρέπει να στείλω το δέμα μου;

Στις «Πωλήσεις» σου που θα βρεις μέσα στο λογαριασμό σου, θα δεις σε κάθε παραγγελία σου την ημερομηνία στην οποία πρέπει να στείλεις το προϊόν σου, με βάση τις ημέρες ετοιμασίας που έχεις δηλώσει εσύ.

Αν έχω δηλώσει ένα προϊόν ως ετοιμοπαράδοτο, πότε πρέπει να το στείλω;

Τα ετοιμοπαράδοτα προϊόντα στέλνονται όσο πιο άμεσα γίνεται. Εάν ο πελάτης έχει κάνει την παραγγελία του από τις 00:01 έως και τις 12:00 το μεσημέρι της ίδιας ημέρας, τότε η παραγγελία θα σταλεί μέχρι το τέλος της ημέρας.

Τι μπορώ να κάνω εάν για κάποιο λόγο χρειαστώ περισσότερο χρόνο για την παραγγελία;

Παρ΄ όλο που η τήρηση της προθεσμίας που έχεις ορίσει είναι πάρα πολύ σημαντική τόσο και για εσένα όσο και για τον πελάτη, και θα πρέπει να είσαι συνεπής, υπάρχει λύση στο πρόβλημά σου. Εάν λοιπόν για κάποιο σοβαρό λόγο χρειάζεσαι παραπάνω χρόνο για να ετοιμάσεις και να στείλεις την παραγγελία σου, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον πελάτη σου και να τον ενημερώσεις ευγενικά για την μικρή καθυστέρηση που θα υπάρχει στην παράδοση της παραγγελίας του.

Ποιος καλεί τα ΕΛΤΑ; Εγώ ή το Workie;

Όταν έχεις ετοιμάσει την παραγγελία και το προϊόν σου είναι έτοιμο για αποστολή, μας ενημερώνεις επικοινώνησε με την ομάδα Workie.

Μπορεί το courier να έρθει κάποια συγκεκριμένη ώρα;

Το courier μπορεί να έρθει να παραλάβει από εσένα συνήθως πρωινές ώρες (δηλαδή 09:00 – 14:00) ή ακόμα και απογευματινές (14:00-19:00), αλλά όχι κάποια πιο συγκεκριμένη ώρα.

Πόσο χρονικό διάστημα χρειάζονται συνήθως οι παραγγελίες για να παραδοθούν στον πελάτη;

Συνήθως ο χρόνος που χρειάζεται για να παραδοθούν τα προϊόντα σου με ασφάλεια στον πελάτη δεν ξεπερνά τις 3 εργάσιμες ημέρες, μετρώντας από την ημερομηνία της παραλαβής από εσένα, εκτός και αν πρόκειται φυσικά για αποστολές σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές, όπου το χρονικό διάστημα των 3 ημερών μπορεί να ξεπεραστεί.

Έχω λάβει μήνυμα από τον πελάτη ότι δεν έχει παραλάβει ακόμα την παραγγελία του, ενώ εγώ το έστειλα στην ώρα του. Τι μπορώ να κάνω εγώ;


          Επικοινώνησε με την ομάδα Workie.

Αξιολογήσεις Πελατών

Πώς μπορεί ένας πελάτης να αφήσει μια αξιολόγηση για το λογαριασμό μου;

Κάθε φορά που ο πελάτης παραλαμβάνει ένα δέμα από κάποιον δημιουργό του Workie, ενημερώνεται άμεσα και τον παρακινεί να αξιολογήσει το δέμα που παρέλαβε, βαθμολογώντας το σε μια κλίμακα από το 1 μέχρι και το 5. Έχει επίσης την δυνατότητα να αφήσει και κάποιο σχόλιο.

Οι αξιολογήσεις που έχει το λογαριασμό μου από πελάτες φαίνονται και live στη σελίδα μου;

Ναι φαίνονται live.

Η βαθμολογία μου από κάποιον πελάτη φαίνεται στο λογαριασμό μου; Εάν ναι τότε με ποια μορφή;

Φυσικά και φαίνεται. Ο πελάτης μπορεί να δει μόνο τη συγκεντρωτική σου βαθμολογία, ως νούμερο, δηλαδή 5 για παράδειγμα.

Μπορώ να απαντήσω εγώ live σε αξιολόγηση κάποιου πελάτη;

Ναι μπορείτε.

Ένας πελάτης άφησε κακή κριτική την οποία θεωρώ άδική. Μπορείτε εσείς ως Workie να μεσολαβήσετε με κάποιον τρόπο για να την αλλάξει ή ακόμα και να την αποσύρει;

Όλοι οι πελάτες, μετά την παραλαβή του δέματος, καλούνται να αφήσουν την αξιολόγησή τους στον δημιουργό. Καλούνται να πουν την ειλικρινή τους γνώμη για το προϊόν και την εξυπηρέτηση. Εμείς ως Workie, εφόσον ζητάμε την αξιολόγηση, δεν έχουμε δικαίωμα να την λογοκρίνουμε, να την επηρεάσουμε ή να την αμφισβητήσουμε.

Ένας πελάτης άφησε κακή κριτική, την οποία θεωρώ πολύ άδικη, καθώς δεν αφορά το προϊόν που αγόρασε, αλλά την μεταφορική εταιρία η οποία καθυστέρησε να παραδώσει το δέμα. Τι μπορώ να κάνω εγώ για αυτό;

Σε αυτή την περίπτωση όντως η κακή αυτή κριτική η οποία δεν αφορά την δική σου επίδοση είναι κάπως άδικη. επικοινώνησε με την ομάδα Workie.

Πληρωμές Δημιουργών

Πώς και πότε θα πληρώνομαι για τις παραγγελίες που έχω κάνει στο Workie;

Οι πληρωμή σου θα γίνεται κάθε μήνα. Δηλαδή, όλα τα έσοδα που κέρδισες μέσα σε ένα μήνα θα περαστούν στον τραπεζικό σου λογαριασμό μέσα στις πρώτες 5 μέρες του επόμενου μήνα.

Μπορώ να πληρωθώ για τις παραγγελίες μου με κάποιον άλλο τρόπο εκτός από κατάθεση σε λογαριασμό;

Δυστυχώς όχι. Η εξόφληση τιμολογίων γίνεται αποκλειστικά και μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Είμαι ιδιώτης, οι πρώτες 5 εργάσιμες μέρες του μήνα έχουν περάσει και εγώ δεν έχω λάβει ακόμα εξόφληση για τις παραγγελίες που έγιναν μέσα στον προηγούμενο μήνα. Γιατί;

Αρχικά, θα σε παρακαλούσαμε να σιγουρευτείς ότι δεν σου έχει έρθει κάποιο email από εμάς σχετικά με τα τιμολόγιά σου ή τον τραπεζικό σου λογαριασμό.

Είδα την εξόφληση, αλλά νομίζω πως εισέπραξα λιγότερα χρήματα από όσα θα έπρεπε. Τι μπορώ να κάνω τώρα;

Για την έκδοση και την καταχώρηση των παραστατικών, η εταιρεία μας διαθέτει ένα τεχνολογικά αναβαθμισμένο λογισμικό πρόγραμμα, το οποίο μας επιτρέπει να διαχειριζόμαστε αγορές, πωλήσεις και οφειλές με πολύ μεγάλη ακρίβεια. Έτσι, και δεδομένου ότι ο υπολογισμός του υπολοίπου κάθε προμηθευτή στο τέλος του μήνα γίνεται αυτόματα και όχι με ανθρώπινο χέρι, η πιθανότητα λάθους είναι πολύ μικρή, έως ανύπαρκτη. Θα μπορούσε βέβαια, λόγω των πολλών λογιστικών κινήσεων (πιστωτικά, ακυρώσεις, εξοφλήσεις κτλ..) που καταχωρούνται στο λογαριασμό σου και είναι δύσκολο να παρακολουθήσεις, να έχεις κάνει  εσύ κάποιο λάθος στους υπολογισμούς σου. Σε κάθε περίπτωση, εάν θες περαιτέρω βοήθεια μπορείς να επικοινώνησε με την ομάδα Workie.

Διαχείριση Επιστροφών

Μπορούν τα personalized ή/και customized προϊόντα να επιστραφούν;

Όχι. Τα μοναδικά προϊόντα που έχουν αγοραστεί βάση προσωπικής παραγγελίας, δεν μπορούν να επιστραφούν από τον πελάτη.

Σε περίπτωση που ο πελάτης ζητήσει μια επιδιόρθωση, ευθύνομαι εγώ  τι συμβαίνει;

Σε μια τέτοια περίπτωση, αναλαμβάνουμε εμείς να παραλάβουμε από τον πελάτη το προϊόν και με την βοήθεια των συνεργατών μας να το παραδώσουμε πίσω σε εσένα με ασφάλεια. Μόλις παραλάβεις πίσω το προϊόν και ετοιμάσεις την αλλαγή που σου ζητήθηκε, μας ενημερώνεις και το στέλνουμε πάλι πίσω. Το Workie σε τέτοια περίπτωση αναλαμβάνει το κόστος των μεταφορικών μέχρι 5€. Δυστυχώς δεν μπορούμε να αναλάβουμε υψηλού και αβέβαιου κόστος μεταφορικών. Το υπόλοιπο κόστος περνάν τον 5€ το αναλαμβάνει ο δημιουργός. Εδώ θα πρέπει να επισημαίνετε την προσοχή σας. Σε διαφορετική περίπτωση εάν ευθύνεται ο πελάτης το κόστος τον μεταφορικών το αναλαμβάνει ο πελάτης

Πώς στέλνω το ανανεωμένο μου προϊόν στον πελάτη;

Για να στείλεις το προϊόν σου πίσω στον πελάτη, πρέπει να επικοινώνησε με την ομάδα Workie.

Τι συμβαίνει εάν ο πελάτης μου θέλει να αλλάξει τη δημιουργία του με μια τελείως διαφορετική;

Όλα τα προϊόντα εδώ πέρα μέσα γίνονται κατά παραγγελία. Δεν είναι τυποποιημένο προϊόν όπως έχουν όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα.  Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης δεν μπορεί να ζητήσει αλλαγή.

Μπορεί ο πελάτης να ζητήσει ακύρωση παραγγελίας; 

Σε προϊόντα μοναδικά κατόπιν παραγγελίας δεν μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία.

Μπορεί ο πελάτης να ζητήσει επιστροφή χρήματων; 

Σε προϊόντα μοναδικά κατόπιν παραγγελίας δεν μπορείτε να ζητήσει ο πελάτης επιστροφή χρημάτων.

Από τη στιγμή που γίνεται η παραγγελία ο δημιουργός πληρώνετε εφόσον εσείς είστε ικανοποιημένοι. Τι σημαίνει αυτό;

Το Workie σας διασφαλίζει να πάρετε αυτό που ο δημιουργός περιγραφή στην εργασία του, και φυσικά ελέγχουμε όλη την επικοινωνία για τυχόν τροποποιήσεις της παραγγελίας που έχουν γίνει, έτσι ώστε και εσείς που αγοράζετε αλλά και ο δημιουργός να είστε 100% διασφαλισμένοι.

Στο Workie δεν χωρούν παρεξηγήσεις.

ο πελάτης μπορεί να ζητήσει περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες από τον δημιουργό πριν την παραγγελία του για να είναι απόλυτα σίγουρος.

Πώς να αγοράσεις

Σχετικά με το Workie

Τι είναι το Workie

Το Workie είναι ένα πολυκαταστήματα (marketplace), σας παρουσιάζει Πατέντες, Kατασκευές, Χειροποίητες Δημιουργίες, Custom Υπηρεσίες.

Αυτός ο τρόπος είναι ο πιο εύκολος, έξυπνος και πρακτικός τρόπος να πουλήσεις τις δημιουργίες σου στο internet.

Σε αυτή την πλατφόρμα θα βρεις μοναδικές δημιουργίες που δύσκολα θα βρεις αλλού. Είναι διαφορετικές, μοναδικές και ξεχωριστές, φτιαγμένες με πολλή προσοχή από διαφορετικούς δημιουργούς, και μπορείς να έχεις τις δημιουργίες που αγόρασες στη πόρτα σου γρήγορα και με ασφάλεια.

Τι σημαίνει marketplace;

Ο όρος marketplace αντιστοιχεί σε ηλεκτρονική πλατφόρμα, μέσα από την οποία μπορείς να αγοράσεις αλλά και να πουλήσεις Πατέντες, Kατασκευές, Χειροποίητες Δημιουργίες, Custom Υπηρεσίες.

Η πλατφόρμα αυτή φιλοξενεί ιδιότητες και επιχειρηματίες οι οποίοι δημιουργούν και πουλάνε ο καθένας τη δικιά του εργασία είτε είναι προϊόν, κατασκευή, υπηρεσία.

Σχετικά με τον λογαριασμό μου

Πώς κάνω εγγραφή στην πλατφόρμα;

Έχοντας τον δικό σου προσωπικό λογαριασμό στην πλατφόρμα, έχεις την δυνατότητα να παρακολουθείς τις παραγγελίες και τις αγορές σου, αλλά και να κρατάς αποθηκευμένη μια λίστα με τα δικά σου αγαπημένα προϊόντα και να λαμβάνεις ειδοποιήσεις για προσφορές.

Αν πάλι είσαι δημιουργός, αποκτώντας τον δικό σου προσωπικό λογαριασμό μπορείς να έχεις το δικό σου ηλεκτρονικό «μαγαζί» μέσα στην πλατφόρμα και να πουλάς τα δικές σου δημιουργίες.

Όλα γίνονται μέσα σε ένα εύχρηστο περιβάλλον, τακτοποιημένα και οργανωμένα ώστε να νιώθεις άνετα από την αρχή έως το τέλος.

Έχουμε δημιουργήσει μία άμεση επικοινωνία μεταξύ πελάτη και δημιουργού με πολλά άλλα βοηθητικά χαρακτηριστικά, ώστε να αισθάνεσαι μία άμεση επαφή με διάφορους custom τρόπους.

Η εγγραφή είναι δωρεάν και εύκολη. Δεν χρειάζεται να θυμάσαι κάποιο κωδικό. Συνδέεσαι με το λογαριασμό Google που έχεις.

Μπορώ να δω το ιστορικό των συναλλαγών μου;

Για να μπορέσεις να δεις προηγούμενες συναλλαγές, θα πρέπει να είσαι εγγεγραμμένος και συνδεδεμένος στον λογαριασμό σου.

Αφού συνδεθείς, μέσω του κεντρικού menu και κάνοντας κλικ στις ‘Τι αγόρασα ΄ μπορείς να δεις δημιουργίες που έχεις αγοράσει στο παρελθόν.

Μπορώ να έχω newsletter;

Φυσικά. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να κάνεις εγγραφή στην πλατφόρμα και να συμφωνήσεις πως θέλεις να λαμβάνεις σχετικές ενημερώσεις.

Τι μπορώ να κάνω εάν ξεχάσω τον κωδικό μου;

Εάν ξεχάσεις τον κωδικό πρόσβασης για τον λογαριασμό σου στην πλατφόρμα, το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να κάνεις κλικ στο ‘Ξέχασα τον κωδικό μου’ της σελίδας ‘Σύνδεση’.

Τότε, θα λάβεις ένα σχετικό email, το οποίο θα έχει το link στο οποίο θα μπορείς να κάνεις αλλαγή κωδικού πρόσβασης.

Η εγγραφή είναι δωρεάν και εύκολη. Δεν χρειάζεται να θυμάσαι κάποιο κωδικό. Συνδέεσαι με το λογαριασμό Google που έχεις.

Πως μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;

Εάν θέλεις να διαγράψεις τον λογαριασμό σου, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις με την ομάδα Workie και να αναφέρεις το username και το email που χρησιμοποίησες για να δημιουργήσεις τον λογαριασμό. Ο λογαριασμός σου μετά το email θα διαγραφεί άμεσα.

Αγορές

Πώς μπορώ να αγοράσω από την πλατφόρμα;

Περιηγηθείτε στις εργασίες μας και δείτε τους πωλητές μας τι προσφέρουν, στη συνέχεια αποφασίστε ποια custom λύση (εργασία, δημιουργία) σας ενδιαφέρει.

Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες από τον δημιουργό (πωλητή) και κάντε εύκολα την παραγγελία σας.

Πληρώνεται το Workie και μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία σας και μείνετε ευχαριστημένοι τότε το Workie πληρωμή τον πωλητή.

Έχετε πρόβλημα με την παραγγελία σας, επικοινωνήσεις με την ομάδα Workie.

Το Workie δεν αφήνει περιθώρια για παρεξηγήσεις.

Ελέγχουμε όλη τη διαδικασία βήμα προς βήμα.

Χρειάζεται να έχω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;

Ναι απαραίτητα.

Μπορώ με μία παραγγελία να αγοράσω αντικείμενα από διαφορετικούς δημιουργούς;

Όχι. Για να μπορέσουμε να έχουμε κάθε παραγγελία τακτοποιημένη με όλη την επικοινωνία που κάνετε με τον δημιουργό, μπορείτε να κάνετε μία παραγγελία τη φορά.

Με λίγα λόγια στο καλάθι μπορείτε να βάλετε μία μοναδική παραγγελία όχι πολλές.

Μπορείτε όμως να δημιουργήσετε όσες μοναδικές παραγγελίες θέλετε.

Που θα βρω την απόδειξη της παραγγελίας μου;

Η απόδειξη για την αγορά σου θα σου σταλεί μέσω email μόλις γίνει η παραλαβή.

Εάν θέλω να κάνω μια ερώτηση σχετικά με το προϊόν που θέλω να αγοράσω, πού πρέπει να απευθυνθώ;

Στον δημιουργό. Σε αυτό το σημείο έχουμε δώσει τη μεγαλύτερη προσοχή για να μπορέσουμε να σας κάνουμε να νιώσετε άνετα με ένα σύστημα άμεσης επικοινωνίας με διάφορους τρόπους με τον δημιουργώ.

Πώς μπορώ να μάθω πότε ακριβώς θα γίνει η παραλαβή;

Στις πληροφορίες που αναφέρονται σε κάθε εργασία ο δημιουργός αναγράφει το χρόνο που χρειάζεται για να ολοκληρώσει την εργασία σας έτοιμοι για αποστολή.

Αυτός υπολογίζεται από τον χρόνο ετοιμασίας που έχει ορίσει ο δημιουργός αλλά και τον χρόνο παράδοσης που ορίζει η εταιρία courier περίπου 2-3 μέρες.

Εάν χρειάζεσαι κάποιο εργασία σύντομα, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον δημιουργό και να ζητήσεις να επιταχύνει την παράδοση.

Πρέπει να έχω λογαριασμό για να μπορέσω να στείλω μήνυμα σε κάποιον δημιουργό;

Ναι απαραίτητα.

Πρέπει να έχω λογαριασμό για να μπορέσω επικοινωνήσω με την ομάδα Workie;

Ναι απαραίτητα.

Πώς μπορώ να αφήσω κάποιο σχόλιο/επικοινωνήσω με τον δημιουργό αφού έχω κάνει την παραγγελία;

Μπορείς να στείλεις εσωτερικό μήνυμα στην επικοινωνία του δημιουργό, πατώντας το κουμπί « Επικοινωνία », ή ακόμα και μέσα από το προφίλ του.

Θέλω η παραγγελία, που είναι για δώρο, να έχει όμορφη συσκευασία. Τι κάνω;

Όλοι οι δημιουργοί προσέχουν τις συσκευασίες τους ανεξάρτητα άμα θα είναι δώρο ή όχι.

Εάν θέλεις όμως να είσαι σίγουρος ότι το δέμα θα είναι αυτό που θέλεις,  μπορείς να επικοινωνήσεις απευθείας με τον δημιουργό, πατώντας το κουμπί « Επικοινωνία ».

Θέλω να κάνω αλλαγή στην παραγγελία . Τι κάνω;

Μπορείς να επικοινωνήσεις με το δημιουργό και να τροποποιήσεις την παραγγελία σου.

Μεταφορικά και Παραλαβή παραγγελίας

Πώς αποστέλλονται τα προϊόντα;

Κάθε αποστολή είναι ξεχωριστή. Κάθε δημιουργός ετοιμάζει την δημιουργία και το Workie αναλαμβάνει την μεταφορά, αποστέλλει το έργο του απευθείας σε εσένα.

Για κάθε αντικείμενο θα λαμβάνω διαφορετικό δέμα;

Εξαρτάται. Εάν τα αντικείμενα είναι από διαφορετικούς δημιουργούς, τότε ναι, θα λάβεις διαφορετικά δέματα.

Εάν όμως είναι από τον ίδιο δημιουργό, θα έρθουν όλα με ένα δέμα.

Με ποια μεταφορική εταιρία συνεργάζεστε;

Οι παραγγελίες μεταφέρονται με ΕΛΤΑ.

Μπορεί να γίνει αποστολή της παραγγελίας μου με εταιρία courier της επιλογής μου;

Όλοι οι δημιουργεί συνεργάζονται με ΕΛΤΑ, εφόσον προσφέρει ευκολία και ταχύτητα στην παράδοση, χωρίς ταλαιπωρίες.

Γίνονται αποστολές στο εξωτερικό;

Μέχρι στιγμής, δυστυχώς όχι. Οι αποστολές γίνονται μόνο εντός Ελλάδας.

Πόσο κοστίζουν οι μεταφορές;

Κάθε δημιουργία έχει το δικό της βάρος και όγκο, βάσει αυτών των παραγόντων θα ήταν πολύ δύσκολο να ορίσουμε μία σταθερή τιμή μεταφοράς για όλες τις εργασίες.

Έχετε υπόψη σας ότι οι εργασίες ποικίλουν σε βάρος και όγκο.

Η τιμή των μεταφορικών ορίζεται στο τελικό στάδιο της παραγγελίας

Για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε έναν κεντρικό έλεγχο μεταφοράς αντικειμένων προς τους πελάτες, το Workie αναλαμβάνει τις μεταφορές, ώστε και ο δημιουργός να μην μπλέκεται με περαιτέρω επεξεργασίες και να του δημιουργεί άγχος, αλλά και ο πελάτης να μπορεί να παίρνει τη χαμηλότερη τιμή μεταφοράς μιας και το πλήθος το μεταφορών μας δίνει τη δυνατότητα να πάρουμε τις καλύτερες τιμές στην αγορά.

Συνάμα στο κομμάτι αυτό της παραγγελίας να υπάρχει ένα κεντρικό σημείο ποιοτικού ελέγχου της παράδοσης.

Πόσο χρόνο χρειάζονται οι παραγγελίες να παραδοθούν;

Λαμβάνεται υπόψη το χρόνου δημιουργίας της εργασίας που έχετε αναθέσει στο δημιουργό + το χρόνο της courier.

Κάθε εργασία αναγράφει τον συνολικό χρόνο παραδόσεις στην πόρτα σας στην σελίδα εργασίας.

Πώς μπορώ να υπολογίσω τον χρόνο παράδοσης;

  1. Χρόνος ετοιμασίας: Ο χρόνος που έχει ο δημιουργός για να φτιάξει το έργο που παρήγγειλες. Ο χρόνος ετοιμασίας αναγράφεται στη σελίδα του προϊόντος. Δεν είναι σπάνιο ο χρόνος αυτός να είναι μηδενικός, εφόσον το έργο είναι άμεσα διαθέσιμο.
  2. Χρόνος Αποστολής: Ο χρόνος που χρειάζεται η μεταφορική εταιρία να παραδώσει την παραγγελία. Ο χρόνος αυτός κυμαίνεται από 1 έως 3 εργάσιμες μέρες.

Δεν έχω λάβει την παραγγελία μου ακόμη. Τι να κάνω;

Αυτό που μπορείς να κάνεις σε μια τέτοια περίπτωση είναι να  επικοινωνήσεις με την ομάδα Workie. για να μάθεις που και σε τι κατάσταση βρίσκεται το δέμα σου.

Έχω κάνει λάθος την διεύθυνσή μου στην παραγγελία. Τι κάνω;

Μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα Workie. ενημερώνοντας για το λάθος και δίνοντάς μας την σωστή διεύθυνση.

Τα στοιχεία σου θα αλλάξουν σύμφωνα με τα καινούρια που στάλθηκαν με το email.

Εξόφληση Παραγγελίας

Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

Στο Workie μπορείς να πληρώσεις με 2 τρόπους. Δηλαδή:

  1. Πιστωτική, χρεωστική κάρτας ή προπληρωμένης κάρτας
  2. Κατάθεση στην τράπεζα (κατάθεση και όχι έμβασμα)

Πώς μπορώ να κάνω αγορές με κάρτα;

Μπορείς να πληρώσεις με:

  1. Χρεωστική κάρτα
  2. Πιστωτική κάρτα
  3. Προπληρωμένη κάρτα (prepaid)

Κινδυνεύω αν πληρώσω με κάρτα;

Όχι φυσικά! Το Workie δεν κρατάει κανένα στοιχείο της κάρτας σου, πληρώνεις μέσω ασφαλών Τραπεζών με τις οποίες συνεργαζόμαστε.

Η παραγγελία που έκανα έχει επιβεβαιωθεί από την τράπεζα, αλλά όχι από εσάς. Τι μπορώ να κάνω;

Πολλές φορές απλά υπάρχει μια καθυστέρηση στην ενημέρωση του συστήματός μας από την τράπεζα.

Οπότε το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να δώσεις λίγο χρόνο να ενημερωθούμε και να σου στείλουμε το email.

Εάν όμως έχουν περάσει παραπάνω από 24 ώρες και δεν σου έχει σταλεί κάποιο ενημερωτικό email, μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα Workie. και να μας ενημερώσεις για το πρόβλημα.

Δεν μπορώ να κάνω την παραγγελία με χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Γιατί;

Δεν μπορούμε να ξέρουμε. Για να εξοφλήσεις την παραγγελία σου μεταφέρεσαι σε ένα ασφαλές site.

Δεν μπορούμε εμείς να ξέρουμε γιατί υπάρχει πρόβλημα.

Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις απευθείας με την τράπεζα και να την ενημερώσεις για το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις.

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι Τραπεζικοί Λογαριασμοί;

Μπορείς να μας βρεις με τους παρακάτω λογαριασμούς:

Θυμήσου ότι πρέπει να κάνεις κατάθεση και όχι έμβασμα. Αν δεν κάνεις κατάθεση θα χρεωθείς και εσύ αλλά και εμείς με τραπεζική προμήθεια.

Πώς μπορώ να πληρώσω με κατάθεση στην τράπεζα;

Μπορείς να κάνεις ηλεκτρονική κατάθεση μέσω οποιασδήποτε τράπεζας (π.χ. Eurobank, Alpha Bank, Τράπεζα Πειραιώς, Εθνική Τράπεζα).

Πρόσεχε όμως, γιατί πρέπει να κάνεις κατάθεση στην τράπεζα και όχι έμβασμα.

Πόσες μέρες διορία έχω για να κάνω κατάθεση στην τράπεζα;

Έχεις διορία 7 μέρες για να κάνεις την κατάθεση.

Εάν η κατάθεση δεν γίνει σε αυτό το χρονικό διάστημα, η παραγγελία σου θα ακυρωθεί αυτόματα και τα προϊόντα θα αποδεσμευτούν.

Τι στοιχεία μου πρέπει να δώσω κάνοντας την κατάθεση;

Θα ήταν καλό να γράψεις στην αιτιολογία της κατάθεσης τον κωδικό της παραγγελίας σου (που θα σου σταλεί με το επιβεβαιωτικό email).

Μπορείς επίσης να σημειώσεις το ονοματεπώνυμό σου για να είσαι πιο σίγουρος/η.

Επιστροφή Παραγγελίας

Το προϊόν που παρέλαβα δεν πληροί τις προδιαγραφές που ζήτησα στην παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Σε μια τέτοια περίπτωση, αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις με την ομάδα Workie και θα φροντίσουμε εμείς να λάβεις άμεσα και με ασφάλεια αυτό που ζήτησες.

Μπορώ να ζητήσω ακύρωση παραγγελίας;

Σε προϊόντα μοναδικά κατόπιν παραγγελίας δεν μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία.

Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρήματων;

Σε προϊόντα μοναδικά κατόπιν παραγγελίας δεν μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.

Από τη στιγμή που γίνεται η παραγγελία ο δημιουργός πληρώνετε εφόσον εσείς είστε ικανοποιημένοι. Τι σημαίνει αυτό;

Το Workie σας διασφαλίζει να πάρετε αυτό που ο δημιουργός περιγραφή στην εργασία του, και φυσικά ελέγχουμε όλη την επικοινωνία για τυχόν τροποποιήσεις της παραγγελίας που έχουν γίνει, έτσι ώστε και εσείς που αγοράζετε αλλά και ο δημιουργός να είστε 100% διασφαλισμένοι.

Στο Workie δεν χωρούν παρεξηγήσεις.

Μπορείτε να ζητήσετε περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες από τον δημιουργό πριν την παραγγελία σας για να είστε απόλυτα σίγουροι.

Μπορούν τα personalized ή/και customized προϊόντα να επιστραφούν;

Όχι. Τα μοναδικά προϊόντα που έχουν αγοραστεί βάση προσωπικής παραγγελίας, δεν μπορούν να επιστραφούν από τον πελάτη.

Σε περίπτωση που ζητήσω μια επιδιόρθωση, ευθύνομαι εγώ  τι συμβαίνει;

Επικοινωνείτε με τον δημιουργό για την αλλαγή που ζητάτε, ενδεχομένος να υπαρχή χρέωση.

Σε μια τέτοια περίπτωση, αναλαμβάνουμε εμείς να παραλάβουμε από εσάς το προϊόν και με την βοήθεια των συνεργατών μας να το παραδώσουμε πίσω στο δημιουργό με ασφάλεια. Μόλις το παραλάβει ο δημιουργός πίσω το προϊόν και ετοιμάσει την αλλαγή που ζητήθηκε, μας ενημερώνει και το στέλνουμε πάλι πίσω σε σένα. Το Workie σε τέτοια περίπτωση αναλαμβάνει το κόστος των μεταφορικών μέχρι 5€. Δυστυχώς δεν μπορούμε να αναλάβουμε υψηλού και αβέβαιου κόστος μεταφορικών. Το υπόλοιπο κόστος περνάν τον 5€ το αναλαμβάνει ο πελάτης. Εδώ θα πρέπει να επισημαίνετε την προσοχή σας. Σε διαφορετική περίπτωση εάν ευθύνεται ο δημιουργός το κόστος τον μεταφορικών το αναλαμβάνει ο δημιουργός.

Τι συμβαίνει εάν ο πελάτης μου θέλει να αλλάξει τη δημιουργία του με μια τελείως διαφορετική;

Όλα τα προϊόντα εδώ πέρα μέσα γίνονται κατά παραγγελία. Δεν είναι τυποποιημένο προϊόν όπως έχουν όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα.  Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης δεν μπορεί να ζητήσει αλλαγή.